دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن بازیگران ایران با دکتر محسن رضایی

 

 

 

اعضای انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون ایران با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.


به گزارش جریان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع، در این دیدار که صبح امروز، دوشنبه، در محل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، دکتر محسن رضایی با بیان اهمیت جایگاه هنرمند گفت: هنرمندان و از جمله بازیگران بخشی از جامعه نخبگان کشور هستند که می توانند در اصلاح مناسبات اجتماعی نقش آفرینی کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت، یکی از سیاست های کلی کشور را واگذاری امور به مردم بیان کرد و افزود: نخبگان کشور می توانند با تشکیل انجمن های صنفی و موضوعی بخشی از وظایف دولت را به عهده بگیرند، این موضوع می تواند به افزایش کارایی و بازدهی بیانجامد و خلاء های مدیریتی کشور را تکمیل نماید.

در ادامه این جلسه، حسین خانی بیک نایب رئیس انجمن با اظهار خوشنودی از تشکیل جلسه گفت: انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون دارای قدمت ۱۰ ساله است و هم اکنون ۷۰۰ عضو دارد که به رغم برخی حمایت ها هم اکنون برای تکریم هنرمندان نیاز به پشتیبانی جدی دارد.

داوود قاسمی امیرلو دبیر این انجمن نیز با ارائه گزارشی از روند فعالیت های انجام شده گفت: با توجه به مشمولیت و گستردگی حضور بازیگران در این تشکل با حمایت های کلی و معنوی می توان گامی جدی برای خدمت رسانی به هنرمندان برداشت.

همچنین در این جلسه یوسف مرادیان، محمد شیری، مصطفی انوش و زنجانی از اعضای هیئت مدیره انجمن به بیان مشکلات هنرمندان و نیز گزیده برنامه ها و فعالیت های آتی انجمن پرداختند.

در این جلسه همچنین دکتر رضایی، ضمن تجلیل از جایگاه ممتاز استاد جمشید مشایخی، رئیس انجمن صنفی بازیگران، برای بهبودی ایشان دعا کرد.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393برچسب:, | 12:31 | نویسنده : مانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.